دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای اشکای شبونه از آلبوم دیره با صدای علی اصحابی

بهمراه متن ترانه اشکای شبانه

New Music Ali As’habi – Ashkhay e Shabooneh

 

4575372732737

 

 

متن آهنگ اشکای شبونه با صدای علی اصحابی

 

باز غم تو دلم غم لونه کرده

باز غصه منو دیوونه کرده

باز این دل من کرده هواتو

باز داره تمنای نگاتو

چند روزیه باز نیستی کنارم

باز دیدن عکست شده کارم

باز اشکای پنهون شبونه

جاری شده از دست زمونه

باز کنج دلم غم لونه کرده

غصه منو دیوونه کرده

باز اشکای پنهون شبونه

جاری شد از دست زمونه

 

دانلود آهنگ اشکای شبونه با صدای علی اصحابی

 

چند روزیه باز نیستی کنارم

باز دیدن عکست شده کارم

بازم این دل من کرده هواتو

باز داره تمنای نگاتو

باز کنج دلم غم لونه کرده

غصه منو دیوونه کرده

باز اشکای پنهون شبونه

جاری شد از دست زمونه

باز کنج دلم غم لونه کرده

غصه منو دیوونه کرده

باز اشکای پنهون شبونه

جاری شد از دست زمونه